Hlavní informace
V rámci řízení vedeného před finančním arbitrem o spotřebitelském sporu vás může arbitr požádat o součinnost, pokud se domnívá, že můžete mít informace, které jsou důležité pro rozhodnutí o sporu.
Finanční arbitr po vás může požadovat:
- předložení dokumentace nebo konkrétních požadovaných dokladů vztahujících se k předmětu sporu,
- účast na jednání,
- poskytnutí vysvětlení, a/nebo
- umožnění nahlédnutí do vašich spisů a elektronických záznamů vztahujících se k předmětu sporu.
Týká se vás to pokud
Máte k dispozici informace nezbytné pro rozhodování sporu před finančním arbitrem, ale nejste účastníkem tohoto řízení.
Kdy službu řešit
None
Vyřízení služby
Co potřebujete pokud službu řešíte
None
Kde a jak službu řešit
None
Kolik budete platit
None
Doplňující informace
Jaký má služba benefit
Získání informací a podkladů potřebných pro vydání rozhodnutí o spotřebitelském sporu.
Možnosti odvolání
None
Legislativa
Sankce
Za neposkytnutí součinnosti vám může finanční arbitr uložit pořádkovou pokutu až do výše 50 000 Kč.
Časté dotazy
None