Hlavní informace
Orgán státní správy lesů může z vlastního podnětu zahájit řízení o změně kategorizace lesů – o zařazení lesů do kategorie lesů zvláštního určení nebo lesů ochranných (resp. o jejich zařazení do konkrétních subkategorií) nebo o jejich vyřazení z jedné z těchto kategorií (resp. subkategorií).
Týká se vás to pokud
Jste vlastník lesa, který byl rozhodnutím orgánu státní správy lesů zařazen do kategorie lesů zvláštního určení nebo do kategorie lesů ochranných.
Kdy službu řešit
Službu můžete řešit, jakmile obdržíte oznámení o zahájení správního řízení z moci úřední.
Vyřízení služby
Co potřebujete pokud službu řešíte
Jako účastník řízení máte právo vyjádřit v řízení své stanovisko, navrhovat důkazy, požádat správní orgán o informace o správním řízení a vyjádřit se k podkladům pro vydání rozhodnutí.
Tyto úkony činíte prostřednictvím podání (tj. úkonu směřujícímu vůči správnímu orgánu), volnou formou (bez předepsaného formuláře), obsahujícím:
- identifikaci účastníka řízení
- fyzická osoba uvede jméno, příjmení, datum narození a místo trvalého pobytu.
- fyzická osoba podnikající uvede jméno a příjmení, identifikační číslo a adresu zapsanou v obchodním rejstříku nebo jiné zákonem upravené evidenci jako místo podnikání, popřípadě jinou adresu pro doručování.
- právnická osoba uvede svůj název nebo obchodní firmu, identifikační číslo osob nebo obdobný údaj a adresu sídla, popřípadě jinou adresu pro doručování.
- označení správního orgánu, jemuž je žádost určena
- informaci, čeho se podání týká a co se navrhuje.
- podpis osoby, která podání činí.
Kde a jak službu řešit
Jako účastník řízení můžete komunikovat s orgánem státní správy lesů, který řízení zahájil, osobně nebo poštou.
Kolik budete platit
None
Doplňující informace
Jaký má služba benefit
Zařazení lesů do kategorie odpovídající aktuálnímu skutečnému stavu a funkcím, které plní.
Možnosti odvolání
None
Legislativa
Sankce
None
Časté dotazy
None