Položení dotazu pro získání odborných informací o nemocenském pojištění

Hlavní informace

Pokud máte obecný nebo konkrétní dotaz v oblasti nemocenského pojištění můžete požádat vám místně příslušnou okresní správu sociálního zabezpečení o jeho zodpovězení.

Týká se vás to pokud

Máte obecný nebo konkrétní dotaz v oblasti nemocenského pojištění.

Kdy službu řešit

Službu je možné řešit kdykoliv.

Vyřízení služby

Co potřebujete pokud službu řešíte

Volně sepsaný dotaz, ve kterém srozumitelně popíšete, jaké informace chcete získat. Pokud chcete například pomoci s vaším problémem, popište jej a napište, s čím konkrétně potřebujete pomoci. V podání nezapomeňte uvést své základní identifikační údaje:

  • jméno a příjmení,
  • datum narození,
  • adresu trvalého pobytu).

Kde a jak službu řešit

Svůj dotaz můžete položit osobně, nebo jej zaslat poštou.

Dotaz zašlete vám místně příslušné okresní správě sociálního zabezpečení.

Místní příslušnost se řídí sídlem vašeho zaměstnavatele nebo místem jeho mzdové účtárny.

U osoby samostatně výdělečně činné je místně příslušná okresní správa sociálního zabezpečení podle jejího trvalého pobytu.

Dotazy jsou vyřizovány standardně v 30denní zákonné lhůtě (počítáno od jejich doručení).

Kolik budete platit

None

Doplňující informace

Jaký má služba benefit

Lépe se zorientujete v oblasti nemocenského pojištění.

Možnosti odvolání

None

Legislativa

Sankce

None

Časté dotazy

None