Hlavní informace
Jste-li podnikatel zajišťující veřejnou komunikační síť nebo poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací jste povinen při nebezpečí vzniku krizové situace na žádost Ministerstva vnitra a za krizového stavu poskytovat přednostně připojení k veřejné komunikační síti a přístup k veřejně dostupné službě elektronických komunikací účastníkům krizové komunikace podle krizového zákona. Za tímto účelem jste v nezbytně nutném rozsahu oprávněn omezit nebo přerušit poskytování veřejně dostupné služby elektronických komunikací. O omezení nebo přerušení poskytování veřejně dostupné služby elektronických komunikací, včetně jeho rozsahu, jste povinen bezprostředně informovat Český telekomunikační úřad. Toto omezení může trvat pouze po dobu nezbytně nutnou a musí být zachován přístup k tísňovým číslům.
Týká se vás to pokud
Zajišťujete veřejnou komunikační síť nebo poskytujete veřejně dostupnou službu elektronických komunikací a v rozsahu nezbytně nutném omezíte nebo přerušíte poskytování veřejně dostupné telefonní služby.
Kdy službu řešit
Službu řešte bezprostředně při vzniku podmínek pro omezení nebo přerušení poskytování veřejně dostupné služby elektronických komunikací.
Vyřízení služby
Co potřebujete pokud službu řešíte
None
Kde a jak službu řešit
None
Kolik budete platit
None
Doplňující informace
Jaký má služba benefit
Informace o omezení nebo přerušení poskytování veřejně dostupné služby elektronických komunikací slouží k informovanosti především dotčené části veřejnosti a veřejné správy.
Možnosti odvolání
None
Legislativa
Sankce
None
Časté dotazy
None