Hlavní informace
Kvalifikovaný a nekvalifikovaný poskytovatel služeb vytvářejících důvěru má povinnost oznámit Digitální a informační agentuře veškerá narušení bezpečnosti nebo narušení poskytování služby nebo provádění opatření týkající se:
- registrace ke službě vytvářející důvěru a zapojení do jejího používání,
- procesních nebo správních kontrol potřebných k poskytování služeb vytvářejících důvěru,
- řízení a provádění služeb vytvářejících důvěru, která mají významný dopad na poskytovanou službu vytvářející důvěru nebo na osobní údaje v ní uchovávané,
a to bez zbytečného odkladu a v každém případě nejpozději do 24 hodin poté, co se o jakýchkoli narušeních bezpečnosti nebo jiných narušeních dozvěděl (nekvalifikovaný poskytovatel), resp. do 24 hodin poté, co došlo k incidentu (kvalifikovaný poskytovatel).
Týká se vás to pokud
Jste poskytovatelem služeb vytvářejících důvěru.
Kdy službu řešit
Hlášení je nutné podat bez zbytečného odkladu, nejpozději do 24 hodin poté, co došlo k incidentu nebo jste se o narušení bezpečnosti dozvěděli.
Vyřízení služby
Co potřebujete pokud službu řešíte
Hlášení o narušení bezpečnosti nebo narušení poskytování služby vytvářející důvěru sepsané volnou formou.
Kde a jak službu řešit
Oznámení můžete doručit osobně na podatelnu či zaslat poštou Digitální a informační agentuře na adresu:
Digitální a informační agentura
Úřední hodiny podatelny naleznete na stránkách Digitální a informační agentury.
Kolik budete platit
None
Doplňující informace
Jaký má služba benefit
Informováním Digitální a informační agentury jí umožňujete jako orgánu dohledu nad poskytovateli služeb vytvářejících důvěru přijmout další opatření.
Možnosti odvolání
None
Legislativa
Sankce
None
Časté dotazy
None