Hlavní informace
U některých opatření Jednotné žádosti musíte mít pro možné čerpání dotací uzavřen nejprve víceletý závazek. Konkrétně se jedná o opatření definované v SZP 2023–2027:
A pro závazky uzavřené podle PRV 2014–2020:
Za předem stanovených podmínek máte možnost či povinnost tyto uzavřené závazky měnit. Předmětem služby tak je provádění změn těchto závazků, a to na základě podané Žádosti o změnu zařazení.
V návaznosti na uzavřené víceleté závazky můžete požádat o dotaci prostřednictvím služby Poskytování dotací prostřednictvím Jednotné žádosti.
Samotné uzavření závazků (pro opatření SZP 2023–2027) provádíte pomocí služby Uzavření víceletého závazku u vybraných opatření Jednotné žádosti.
Týká se vás to pokud
Máte uzavřený platný závazek na některé z uvedených opatření a přejete si požádat o jeho změnu.
Bližší podmínky a detailní informace pro žadatele opatření uvedených v popisu služby, včetně příruček naleznete na stránkách SZIF v sekci Jednotná žádost.
Kdy službu řešit
Termín pro podávání žádostí je upraven každý rok nařízením vlády ČR a zveřejňuje ho SZIF na webových stránkách.
Aktuální termíny a lhůty pro jednotlivé úkony naleznete na stránkách SZIF v sekci Jednotná žádost.
Vyřízení služby
Co potřebujete pokud službu řešíte
Žádost nelze podat osobně nebo poštou.
Osobně nebo poštou lze dodat některé přílohy k žádosti. Bližší podmínky a detailní informace pro žadatele včetně příruček a termínů naleznete na stránkách SZIF v sekci Jednotná žádost.
Kde a jak službu řešit
Žádost nelze podat osobně nebo poštou.
Konzultace k podání poskytují regionální pracoviště SZIF.
Bližší informace o způsobech podání, lokalitách a úředních hodinách naleznete v sekci Kontakty na webových stránkách SZIF.
Kolik budete platit
None
Doplňující informace
Jaký má služba benefit
Benefitem služby je aktualizace vašeho příslušného závazku na vybraná opatření. Bez platného závazku nebude možné získání dotace na tato opatření (prostřednictvím služby Poskytování dotací prostřednictvím Jednotné žádosti).
Možnosti odvolání
Proti Rozhodnutí či Usnesení SZIF se lze odvolat v souladu se Správním řádem (zák. č. 500/2004 Sb.), tj. ve lhůtě 15 dní od doručení.
Opravný prostředek má vždy písemnou formu a lze ho doručit správnímu orgánu:
- prostřednictvím Portálu farmáře,
- datovou schránkou,
- prostřednictvím e-podatelny,
- osobně či poštou na centrálním či regionálním pracovišti SZIF.
Bližší informace o způsobech podání, lokalitách a úředních hodinách naleznete v sekci Kontakty na webových stránkách SZIF.
Legislativa
Sankce
None
Časté dotazy
None