Hlavní informace
Jako fyzická osoba, která disponuje datovou schránkou zřízenou na základě vaší žádosti, máte právo požádat o znepřístupnění této schránky. Pokud se po znepřístupnění rozhodnete, že schránku bude chtít opět používat, můžete požádat o opětovné zpřístupnění schránky. Změna stavu schránky nemá žádnou souvislost s platností přístupových údajů, protože ty zůstávají v platnosti, i když je schránka znepřístupněná.
Týká se vás to pokud
Jste fyzická osoba, máte zřízenou datovou schránku a v minulosti jste požádal/a o její znepřístupnění. Služba je použitelná také pro podnikající fyzické osoby neregistrované v ČR, kterým byla zřízena datová schránka na jejich žádost.
Kdy službu řešit
Kdykoli, pokud máte zřízenou datovou schránku na základě žádosti a v minulosti jste požádal/a o její znepřístupnění.
Vyřízení služby
Co potřebujete pokud službu řešíte
Doklad totožnosti (např. občanský průkaz).
Kde a jak službu řešit
O zpřístupnění lze žádat na kontaktním místě veřejné správy – Czech POINT.
Kolik budete platit
None
Doplňující informace
Jaký má služba benefit
Služba zajistí obnovení funkčnosti datové schránky zřízené na žádost.
Možnosti odvolání
None
Legislativa
Sankce
None
Časté dotazy
None