Žádost o opětovné zpřístupnění datové schránky

Hlavní informace

Jako fyzická osoba, která disponuje datovou schránkou zřízenou na základě vaší žádosti, máte právo požádat o znepřístupnění této schránky. Pokud se po znepřístupnění rozhodnete, že schránku bude chtít opět používat, můžete požádat o opětovné zpřístupnění schránky. Změna stavu schránky nemá žádnou souvislost s platností přístupových údajů, protože ty zůstávají v platnosti, i když je schránka znepřístupněná.

Týká se vás to pokud

Jste fyzická osoba, máte zřízenou datovou schránku a v minulosti jste požádal/a o její znepřístupnění. Služba je použitelná také pro podnikající fyzické osoby neregistrované v ČR, kterým byla zřízena datová schránka na jejich žádost.

Kdy službu řešit

Kdykoli, pokud máte zřízenou datovou schránku na základě žádosti a v minulosti jste požádal/a o její znepřístupnění.

Vyřízení služby

Co potřebujete pokud službu řešíte

Doklad totožnosti (např. občanský průkaz).

Kde a jak službu řešit

O zpřístupnění lze žádat na kontaktním místě veřejné správy – Czech POINT.

Kolik budete platit

None

Doplňující informace

Jaký má služba benefit

Služba zajistí obnovení funkčnosti datové schránky zřízené na žádost.

Možnosti odvolání

None

Legislativa

Sankce

None

Časté dotazy

None